چه شخصیت هایی عمر نوح می کنند ؟

محققان در یک پژوهش که در سال ۲۰۲۱ انجام شده است ، به بررسی این نکته پرداختند. آنان می‌گویند این مطالعه روشن می‌کند که سیستم ایمنی بدن مستقیماً با شخصیت افراد مرتبط است و باعث می‌شود که افرادی که از شخصیت‌های مثبت تری برخوردارند معمولاً طولانی تر زندگی کنند .

به گزارش رکنا، محققان در پی پاسخ به این سوال هستند که چرا افراد با وجدان تر تمایلی به زندگی طولانی تر دارند. شخصیت در طول زندگی از مراحل اولیه رشد تا انباشت تفکر احساس و رفتار در طول سال های بعد از زندگی و قبل از مرگ نقش بسیار مهمی را در زندگی افراد دارد. اما اینکه چقدر شخصیت بر سلامتی طولانی مدت و طول عمر موثر است ، یافته ای است که در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است،

محققان دریافتند افرادی که از نظر ویژگی شخصیتی وظیفه‌شناسی کمتری دارند (یعنی گرایش به مسئولیت پذیری سازماندهی و خودکنترلی شان کمتر است) از با ۴۰ درصد افزایش خطر مرگ در آینده نسبت به هم سن و سالان خود بیشتر مواجه اند.

محققان در این بررسی متوجه شدند که نشانگر های بیولوژیکی در این زمینه نقش دارند و افرادی که وظیفه شناسی بیشتری دارند سیستم ایمنی بدن آنها و مکانیسم های بیولوژیکی آنها فعال تر عمل می‌کند، این اولین بار است که محققان زمینه های شخصیتی را با میزان طول عمر و مرگ و میر افراد مرتبط یافته‌اند.برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 672481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟