رایحه هاى شفابخش + طرز تهیه

به گزارش رکنا ، رایحه درمانى استفاده از گیاهان معطر براى سلامتى روحى و جسمى است. این رایحه ها مغز را براى نشان دادن عکس العمل تحریک مى کنند و هنگامى که استنشاق مى شوند فواید درمانى شان آغاز مى شود.

اگر توسط پوست جذب شوند وارد جریان خون مى شوند و به سلامتى، زیبایى و بهداشت کمک مؤثرى مى کنند. همچنین کاربردهایى در خانه دارى و تمیز کردن منزل دارند. با استشمام این رایحه آرام مى گیرید، سطح انرژى شما بالا مى رود اثرات استرس کاهش یافته و تعادل از دست رفته بین ذهن، بدن و روح باز مى گردد.

مواد لازم:

۷۵‎/۵ گرم روغن حامل سبزیجات مثل روغن بادام شیرین با روغن دم کرده گل همیشه بهار ( این روغن اثرات درمانى نیز دارد)

۲۸‎/۵ گرم موم رنده شده

۴۰ قطره روغن اسطو خودوس

۴۰ قطره روغن درخت چاى (tea tree)

شیشه دهن گشاد

طرز تهیه:

موم را در ظرف مناسبى گذاشته و در مایکروفر با حرارت ملایم آن را ذوب کنید و یا در صورت عدم امکان آن را با حرارت کم و در یک قابلمه روى اجاق گاز ذوب نمایید.

تنها به خاطر داشته باشید که موم به سختى از قابلمه پاک مى شود. در قابلمه دیگرى روغن حامل را گرم کنید و سپس آن را در یک کاسه بریزید، حال موم ذوب شده را به آن اضافه کرده و بخوبى هم بزنید.

پس از آن اسطوخودوس و روغن درخت چاى را افزوده و مخلوط کنید. این ترکیب را در ظرف ریخته و در آن را ببندید و بگذارید تا سرد شود. پس از سرد شدن، این ترکیب آماده استفاد است.

(به خاطر داشته باشید که تمام ظروفى که در تهیه این ترکیب به کار مى روند به سختى پاک مى شوند.)آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟