آداب و اصول درست غذا خوردن

غذا خوردن / به گزارش رکنا ، به مناسبت هفته جهانی دیابت آموزش مجازی پیشگیری از ابتلا به دیابت با سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب با هدف افزایش آگاهی مخاطبین سرای محله بلوار کشاورز، جمالزاده و وصال شیرازی برگزار شد.

مهندس بیتا نافعی کارشناس نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو در مورد نحوه صحیح غذا خوردن به آهسته غذا خوردن، استفاده از بشقاب غذایی کوچکتر، عدم صرف غذا مقابل تلویزیون و ... اشاره کرد.

وی در ادامه روش های افزایش فعالیت بدنی را استفاده از فیلم های ویدوئی آموزشی، انجام کارهای خانه با موزیک شاد، نرمش حین تماشای تلویزیون و ... بر شمرد.

کارشناس نظارت و پایش فرآورده های سلامت معاونت غذا و دارو به طبخ غذا به روش سالم تر و استفاده از ادویه ها، سبزیجات و میوه جات به جای نمک، شکر و ... تاکید کرد.

مهندس نافعی افزود خرید سالم با دقت به نشانگرهای رنگی و انتخاب محصولاتی که رنگ قند، چربی و نمک آن ها سبز و یا نارنجی باشد و از مایعات کم کالری و سالم به جای نوشیدنی های پرکالری استفاده شود.

در پایان حاضرین در این وبینار آموزشی سوالات خود را در خصوص موارد مطرح شده بیان کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟