بعد از ورزش شربت آبلیمو بنوشید
تبلیغات

به گزارش رکنا ، نوشیدن شربت آبلیمو بعد از ورزش مزایای زیادی دارد ازجمله اینکه بدن را با رساندن مواد مغذی مورد نیاز بازسازی می کند و از تجمع اسید لاکتیک بدن که موجب درد عضلات بعداز ورزش می شود جلوگیری می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 574177
  • فیلم/ نگاهی به دکوراسیون خانه سوسن پرور و همسرش امید / چیدمانی اصیل و چشم نواز با سلیقه خانم بازیگر

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات