درمان نفخ با یک میوه خوشمزه

به گزارش رکنا، نفخ اختلالی است که در طول روز برای هرکسی پیش می آید اما اگر اختلال نفخ ادامه دار باشد فرد را کلافه می کند. اگر همیشه نفخ دارید میوه هایی که دراین مقاله نوشتیم را بخورید!

نفخ اختلالی است که در طول روز برای هرکسی پیش می آید اما اگر اختلال نفخ ادامه دار باشد فرد را کلافه می کند. اگر همیشه نفخ دارید میوه هایی که دراین مقاله نوشتیم را بخورید! تا از شر نفخ میوه خلاص شوید.

آووکادو

در صدر این فهرست قرار دارد چراکه از موز هم پتاسیم بیشتری دارد. غذاهای سرشار از پتاسیم می‌توانند از تجمع سدیم اضافی در بدن جلوگیری کند. آووکادو دارای بافت خمیری است که ساندویچ‌ها و سالاد‌ها را لذیذ می‌کند. همچنین می‌توانید آن را به سس یا اسموتی اضافه کنید.

آناناس

حاوی آنزیمی طبیعی به نام بروملائین است که به مشکلات گوارشی ازجمله باد شکم و سوءهاضمه کمک می‌کند. همچنین سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است. آناناس فارغ از اینکه به‌خودی‌خود خوشمزه است در ترکیب با یک اسموتی یا سس سالسا گزینه مناسبی خواهد بود.

میوه های با قند کم

بعضی‌ها به عنوان دسر میوه می‌خورند اما قند فروکتوز موجود در میوه‌ها می‌تواند باعث ایجاد نفخ شود. اگر شما هم جزو این گروه هستید وهمیشه نفخ دارید این میوه را بخورید، خوردن میوه‌هایی با قند کمتر را به شما توصیه می‌کنیم. میوه‌هایی مانند سیب، هلو، لیموشیرین و کیوی.

توت‌فرنگی و گریپ‌فروت

توت‌فرنگی و گریپ‌فروت قند فروکتوز پایین‌تری نسبت به سایر میوه‌ها دارند و می‌توانید با اضافه کردن توت‌فرنگی به ماست یا سالاد و آب گریپ‌فروت به غذاهای گوشتی، کمی نفخ موجود در مواد اولیه سالاد یا گوشت‌ها را بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟