دفع سموم از بدن با آب سرد

 سموم هایی که در بدن جمع می شوند حاصل خوردن مواد غذایی، تنفس و ... است که به راحتی در بدن جمع می شوند و به راحتی هم می توان آن ها را از بدن دفع کرد.

اگر پاها را به مدت چند دقیقه درون محفظه ای از آب سرد قرار دهید تمام سموم بدنتان به یک باره از بدنتان دفع می شود به طوری که رنگ آب تیره می شود.

راه های ساده تری هم برای دفع سموم وجود دارد پدهای جدیدی روانه ی بازار Store شده اند که باید آن ها را یک شبانه روز به پاهایتان بچسبانید تا تمام سموم از بدنتان دفع شود.

گفتنی است؛ سموم هایی که در بدن جمع می شوند حاصل خوردن مواد غذایی، تنفس و ... است که به راحتی در بدن جمع می شوند و به راحتی هم می توان آن ها را از بدن دفع کرد.

تولید کنندگان محصولات سم زدایی ادعا می کنند که محصول هایشان به راحتی قادرند سموم را از بدن دفع کنند ولی سموم دائماً در بدن در حال وارد شدن هستند مادر فضایی زندگی می کنیم که سرشار از سمومی است که از راه های مختلفی وارد بدن می شوند. اولین راه تنفس است دیگری پوست و دستگاه گوارش و در نهایت از راه منافذ باز بدن مانند چشم ها.

گروهی دیگر از سم ها در مواد غذایی مصرفی ما وجود دارد و یا در اثر تماس با عوامل شیمیایی مانند عطرها و لوازم آرایشی و ترکیب های حاوی آزبست به بدن ما منتقل می شوند که بدن به طور طبیعی این سموم را خودش دفع می کند.

قراردادن پاها در آب قبل از خواب به روند طبیعی خارج شدن سم ها از بدن نیز کمک می کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟