درمان سکته مغزی با سوزن خیاطی+جزئیات

پزشک متخصص چینی با استفاده از یک سوزن استریل شده روشی فوری برای نجات بیمار سکته مغزی انجام داده است ، روشی که این روزها به عنوان یکی از آموزش های ضروری در کشورهای جهان اجرا می شود.

این شاید مقداری غیر معمول بنظر برسد ولی همیشه سعی کنید یک سوزن در خانه تان نگه دارید . این توصیه را بخوانید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید چرا که می توانید جان چندین نفر را با این مقاله نجات دهید . هنگامی که شخصی سکته مغزی می کند ، به مرور زمان مویرگ های مغز او کشیده می شوند.

روش پزشک Doctor چینی برای نجات بیمار سکته مغزی با سوزن زدن به سرانگشتان

آرامش خود را حفظ کنی! اگر دیدید که شخصی دچار سکته مغزی شده است ، او را حرکت ندهید زیرا اگر بیمار را حرکت دهید مویرگ های مغز بیمار کشیده خواهند شد و در مغز مقداری خون ریزی خواهد شد .

اگر شما سوزن خیاطی در خانه تان دارید می تواند به شما در این امر کمک کند . می توانید از با استفاده از یک شمع یا شعله ایی برای استریل کردن شمع استفاده کنید و سپس بر روی هر ۱۰ انگشت یک سوراخ ایجاد نمایید .

تنها باید چند میلیمتر این سوزن را به انگشت فرو کنید تا حدی که خون بتواند بیرون بیاید و جریان داشته باشد .اگر خون چکه نکرد انگشت را بفشارید تا کمی جریان پیدا کند.

کمی بعد علائم حیاطی را در بیمار خواهید دید و اگر دهان بیمار کج شده باشد ، گوش های بیمار را ماساژ Massage دهید تا به رنگ قرمز تغییر کند و بنابراین خون در این قسمت جریان پیدا خواهد کرد .سپس با سوزن یک سوراخ در قسمت نرم هر دو گوش ایجاد نمایید تا کمی خون خارج شود .

کمی بعد دهان بیمار به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و بعد اگر مشاهده کردید که علائم حیاطی بیمار برگشته است او را به بیمارستان منتقل کنید .

این روش یک روش چینی است که ۱۰۰% عملی است و می تواند جان قربانی را نجات دهد و با استفاده از آن می توانید جان شخصی که خونریزی کرده است را نجات دهید .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟