دشمن تب نوشیدن این چای گیاهی است

دم کرده های گیاهی آرامش‌ را به افراد هدیه‌ می‌دهند و به خاطر طبع طبیعی‌شان هیچگونه عوارضی ندارد.

بسکی، متخصص تغذیه با اشاره به چای خواب‌آور و آرامش‌دهنده اظهارداشت:‌ چای گیاهی چای بابونه با طبعی معتدل آرامش را به اعصاب و خصوصاً معده برمی‌گرداند و این چای شستشو دهنده کلیه‌ها و دشمن تب و انگل محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: چای هل برای افرادی که سیستم تنفسی‌شان دچار مشکلات زیادی است داروی طبیعی و مفیدی بوده و هل سبب کنترل اعصاب و هیجانات روزمرگی می‌شود و مصرف این دمنوش قبل از خواب، یک آرامشی را در هنگام استراحت به افراد هدیه می‌دهد.

این متخصص تغذیه با بیان اینکه چای نعنا فلفلی سبب تسکین بدن است، افزود: این گیاه با چای به خوبی قابلیت ترکیب دارد و به خاطر نعنای آن بسیار مقوی و افکار و خیالات نادرست را از افراد دور می‌سازد و یک خواب مفید و با نشاطی برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

بسکی ابراز داشت: چای دارچین به سبب خاصیت ضد اسپاسمی عضلات نوشیدنی خوبی برای تنظیم قندخون افراد است و اگر افراد از نفخ و یا پریشان‌خوابی رنج می‌برند با مصرف این چای خواب راحتی در طول شب خواهند داشت.

وی ادامه داد: گل‌گاوزبان خاصیتی گرم و ضد ودایی دارد و به همین خاطر آرامبخش و خواب‌آور بوده و برای دردهای عصبی، کلیوی مؤثر است و این گیاه علاوه بر سردرد برای درمان تشنج و صرع اثربخش است.

بسکی، در پایان گفت: چای لیمو طبیعتی گرم دارد و مناسب برای دردهای بی‌خوابی و پریشان‌خوابی‌های شبانه است و این چای برای میگرن و سردرد همچنین طپش قلب Heart مفید است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟