یکی از بهترین کارها خیس کردن پاها در محلول لیمو و نعناع است این محلول نه تنها برای خستگی و درد پا بلکه برای زودودن سموم و قارچ پا که مدت ها در پا جمع آوری شده است مفید است بیشتر مواقع خیساندن پا بهترین راه درمان برخی مشکلات روحی روانی است که توصیه می شود امتحان کنید .خیساندن پا

بنابراین به شما خیسانده لیمو و نعناع را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر درمان خستگی برای افسردگی ، گوارش و سرما خوردگی مناسب است.

خواص درمانی و معجزات سلامتی Health خیساندن پا در لیمو و نعناع

دستور العمل آماده کردن مایع مناسب درمانی برای خیساندن پا :

لیستی از مواد اولیه :

3 قاشق عصاره لیمو

2 قاشق نعناع

4 قاشق عصاره نعناع

1 قاشق روغن زیتون

ا قاشق آرد ذرت

1 فنجان نمک

1 فنجان نمک دریا

روش سم زدایی و رفع استرس با خیساندن پا

همه ی این مواد را باهم ترکیب کنید و درون تشتی بریزید و به آن آب بیفزاید بعد پاها را درون این محلول به مدت 15 - 10 دقیقه قرار دهید و بعد با سنگ پا پا را تمیز کنید و بعد پا را با آب تمیز بشوید و خشک کنید این کار به جوان سازی پا کمک می کند.

خیساندن پا با این ترکیب لیمو و نعناع 5 فایده دارد :

1- سم زدایی :خیساندن پا نه تنهادر درمان خستگی بلکه در سم زدایی کل بدن کمک کننده است و با خیساندن پا چرخش خون در بدن بهتر می شود و سموم مضر کاهش می یابد.

2-کاهش سطح استرس :شخصی که استرس همیشگی رنج می برد با مشکلاتی مثل افسردگی ، مشکلات خواب ، و تاثیرات منفی استرس در زندگی مواجه می شود این محلول لیمو و نعناع به دلیل منیزیم موجود در آن استرس را کاهش می دهد.

3-آرامش اعصاب :پا نسبت به سایر نقاط بدن بیشتر عصب دارد به همین دلیل خیساندن پا در نعناع لیمو در عملکرد ماهیچه ها و کنترل سطح الکترولیت موثر است.

4-بالا بردن کیفیت خواب : داشتن خواب خوب شبانه برای سلامت کل بدن و اندام ضروری است چون سلامتی را بهبود می بخشد و استرس و ناراحتی را کاهش می دهد . خیساندن پا در این محلول قبل از خواب باعث آرمش می شود.

5-بالا رفتن انرژی بدن : این محلول تنها طروات بخش نیست بلکه انرژی زا هم هستند و در گردش خون و عملکرد سیستم عصبی مفید است .

توجه : اگر به هرکدام از مواد اولیه آلرژی دارید از مصرف آن اجتناب کنید بدون دستور پزشک Doctor از این محلول در صورت داشتن آلرژی استفاده نکنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟