با نوشیدن این چای گیاهی به کابوس هایتان پایان دهید

اثرهای چای افسنتین بر دستگاه عصبی

چای افسنتین در درمان بیماری‌های عصبی موثر است؛ اشخاصی که دچار بی‌خوابی، خواب‌های آشفته (کابوس) و عصبانیت هستند باید از این چای استفاه کنند.

چای افسنتین حافظه را تقویت و سرگیجه را رفع می‌کند.چای افسنتین کبد را تقویت و عوارض ناشی از نارسایی کبد را رفع می‌کند؛ این چای در درمان یرقان نیز موثر هست.چای افسنتین برای رفع بوی بد دهان و درمان گلو درد موثر است.

اثرهای چای افسنتین بر دستگاه حرکتی

چای افسنتین برای درمان بیماری واریس، رعشه و لقوه مفید است.افراد برای رفع دردهای عضلانی و دردهای روماتیسم مفصلی باید محل درد را با چای غلیظ افسنتین کمپرس کنند.

خواص گوارشی چای افسنتین

چای افسنتین سودا و بلغم زائد بدن را دفع و هضم غذا را آسان می‌کند.این چای برای رفع یبوست‌های ناشی از ضعف دستگاه هاضمه نیز موثر هست.چای افسنتین معده و روده را تقویت و اسهال‌های مزمن صفراوی را درمان می‌کند.این دمنوش کِرم‌های انگلی روده را نیز از بین می‌برد.

طرز تهیه چای افسنتین

یک قاشق چای خوری برگ و گل خشک شده افسنتین را با 2 لیوان آب جوش در قوری بریزید و به مدت 10 دقیقه بر روی شعله غیر مستفیم قرار دهید سپس آن را صاف، با عسل مخلوط و میل کنید.دمنوش افسنتین را می‌توانید روزانه 2 لیوان و به مدت یک هفته مصرف کنید.

موارد منع مصرف افسنتین

زنان باردار و شیرده باید از مصرف دمنوش افسنتین خودداری کنند همچنین استفاده از این دمنوش برای افرادی که زخم معده و روده دارند و نیز مبتلایان به افسردگی ممنوع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 347183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟