۳ راه ساده برای این‌که بدون گرسنگی لاغر شوید

همه ما به دنبال راه‌هایی برای داشتن اندامی مناسب هستیم، اما همیشه گفته شده برای لاغر شدن به جز ورزش Sport و داشتن رژیم غذایی راه دیگری  نیست. این‌بار می‌خواهیم سه راه به شما معرفی کنیم تا بدون گرسنگی کشیدن و فعالیت بدنی بتوانید لاغر شوید. با بنیتا همراه باشید تا این راه‌کارها را با شما درمیان بگذاریم.

تمرین‌های تنفسی
مهم‌ترین قانون Law تنفس صحیح و موثر برای لاغری این است که این مدل  تنفس را نه با قفسه سینه بلکه با شکم خود انجام دهیم. داشتن شکمی تخت، عضلات فرم گرفته بدن و عضلات قوی شکمی با انجام این تنفس‌ها به صورت صحیح و تنها به مدت چند دقیقه در روز امکان‌پذیر است.
شاید شما با این سبک تنفس که به آن تنفس شکمی نیز گفته می‌شود آشنایی نداشته باشید. در تنفس شکمی شما به آرامی دم می‌گیرید اما نه مثل تنفس عادی، بلکه سعی می‌کنید مقدار بیشتری از هوا راداخل ریه‌ها وارد کنید، طوری که شکمتان باد کند. به این صورت مقدار بیشتری هوا در نسبت به تنفس عادی در بدن خود نگه داشته و چند لحظه مکث می‌کنید. سپس به آرامی از طریق دهان بازدم می‌نمایید. با این کار مقدار بیشتر و موثرتری از اکسیژن را وارد بدن خود کرده و سوخت و ساز خود را افزایش می‌دهید. همچنین با تمرین این تنفس به صورت مداوم بر روی عضلات شکمی خود کار کرده و قدرت آن‌ها را بهبود می‌بخشید.

دوش آب داغ و سرد به نوبت
این یک روش خیلی ساده است که در کنار سایر روش‌ها به لاغری شما کمک می‌کند. وقتی استحمامتان تمام شد به تناوب زیر دوش آب سرد و آب داغ بایستید. این‌کار نه تنها شما را کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند بلکه برای از بین بردن سلولیت و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌های قلبی و فشار خون کمک می‌کند. دمای آب داغ می‌تواند ۴۰ درجه و آب سرد تا ۲۵ درجه باشد.

ماساژ
بهترین نوع ماساژ برای مقابله با چربی‌ها ماساژ بادکش، آب، عسل و جوانه است. این‌ها باعث می‌شوند تا از تجمع چربی‌ها کاسته شده، جریان خون در بدن به‌ویژه ناحیه‌ی جلوی شکم افزایش یافته و حرکت‌ روده‌ای متعادل‌سازی شود. شما می‌توانید این ماساژها را هم در خانه توسط خودتان و هم در سالن‌های مخصوص انجام دهید. البته با رعایت این نکته که باید به صورت منظم و مداوم انجام گیرد تا اثربخش باشد.
توجه داشته باشید که همه‌ی این‌ها باید مداوم انجام شوند تا نتیجه‌بخش باشند. پس آهسته و پیوسته پیش روید تا به هدف خود برسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 271823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟