رسوایی اخلاقی بیل کلینتون در مرحله جدید! + عکس و جزییات

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نظرسنجی‌های موسسه راسموسن در آمریکا نشان داد که بیش از نیمی از اهالی این کشور بیل کلینتون رییس جمهور پیشین امریکا را یک شکارچی جنسی می‌دانند.

جدیدترین نظرسنجی موسسه راسموسن که از طریق تلیفونی و بررسی‌های آنلاین صورت گرفت نشان داد که تنها 24 فیصد رای دهنده گان امریکایی بیل کلینتون را قربانی رقبای سیاسی برمی‌شمارند.

بر اساس این راپور، 53 فیصد رای دهنده گان امریکایی کلینتون را یک شکارچی جنسی می‌دانند. در این نظر سنجی 55 فیصد مردان کلینتون را شکارچی جنسی دانسته و در بین بانوان حاضر در این نظرسنجی 50 درصد چنین نظری را نسبت به بیل کلینتون داشتند.

این درحالی است که رییس جمهور پیشین امریکا در مصاحبه‌ای گفته بود که لزومی برای عذرخواهی از مونیکا لوینسکی منشی خود که با وی روابط نامشروع داشت، نمی‌بیند. در این نظرسنجی 44 درصد اشتراک کننده گان خواستار عذرخواهی کلینتون از لوینسکی شدند.

بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001 رییس جمهور امریکا بود. وی همچنین دومین رییس جمهور امریکا پس از آندرو جانسون بود که استیضاح شد. سنای امریکا در سال 1999، کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت استیضاح کرد اما او با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 425112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟