حجم ویدیو: 12.92M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

فیلم پربازدید از کتک کاری زن جوان با همسر و هووی خود

گروهی (2)

به گزارش گروه آرشیو رکنا، مرد هندی همراه با 7 نفر دیگر به طور وحشیانه ای دختری که با وی نامزد بود را مورد تجاوزهای مکرر جنسی به طور همزمان قرار دادند و در انتها دختر بیچاره به قتل Murder رسید.

از این نوع اخبار در هند زیاد است که نقض حقوق زنان و تجاوز Rape به آن ها به طور بی رحمانه است. دختر هندی در توطئه 7 مرد وحشی پس از تجاوز به قتل رسید و جسدش غذای سگ های گرسنه شد.

یکی از مردان که نامزد سابق این دختر بوده با همدستی 6 فرد دیگر قربانی را ربوده و پس از تجاوز گروهی با خودرو شخصی اش از روی سر دختر رد شده و بدن نیمه جان وی را در اختیار سگ های وحشی گرسنه قرار داده است.

طبق گزارش های پلیس Police جسد قربانی 23 ساله توسط ماموران پلیس در منطقه کالوپور چونگی در حالی پیدا شده که جمجمه اش به شدت شکسته و بدنش توسط سگ ها تکه تکه شده است.

جسد دختر 23 ساله پس از انتقالش به پزشکی قانونی و توسط اعضای خانواده اش شناسایی شد.

اعضای خانواده قربانی ادعا می کنند که نامزد سابق دخترشان بارها وی را تهدید کرده بود تا به زور با قاتل The Murderer ازدواج کند و چون دخترشان نامزدی را بر هم زده بود این مرد جوان این گونه از وی انتقام گرفته است.

اطلاعات پلیس نشان می دهد متجاوزان قاتل، به قصد پنهان ماندن هویت قربانی با خودرو از روی سر و صورتش عبور کرده تا هیچ کس نتواند وی را شناسایی کند.

پلیس هند دو تن از متجاوزان به نام های سومیت کومار و ویکاس را در ارتباط با قتل دختر جوان دستگیر کرده و آنها هم به همدستی 5 تن دیگر اعتراف کردند.

در حال حاضر این قاتلان بی رحم در زندان Prison به صورت موقت زندانی Prisoner هستند تا حکم آن ها اعلام شود. خواندنی های روانشناسی را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 524410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟