اجباری

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نامادری در فلوریدا با داشتن 5 فرزند  به پسر شوهرش تجاوز کرد.

طبق گزارش پلیس، ماریا مکی 32 ساله زمانی که با همسر و فرزندانش در اتاق خواب خوابیده بودند پنهانی به دور از چشم همسرش با پسر 14 ساله شوهرش رابطه برقرار کرد و زمانی که برهنه در آغوش او بود عکس های مختلف سلفی گرفت و در واتس آپ برای پسر نوجوان فرستاد ارسال کرد که این لحظات عاشقانه را برای همدیگر ثبت کنند.

به گزارش مامورپلیس، پسرجوان که از این رابطه اجباری با نامادری اش ناراضی بود زمانی که این عکس ها برایش فرستاده شد پنهانی به اداره پلیس Police رفت و جریان رابطه پنهانی و اجباری اش را با نامادری خود لو داد.

وی به افسرپرونده گفت که مادرش با داشتن 5 فرزند دیگر که همگی آن ها زیر 5 سال هستند به او ابراز علاقه کرده و با بهانه این که نامادریم است و اجازه دارد بدن مرا لمس کند با من به اجبار رابطه برقرار کرده است.

افسرپرونده پس از ثبت گفته های پسرجوان اقدام به دستگیری نامادر هوس باز کرد.

ماریا مکی زمانی که مقابل افسرپرونده قرار گرفت ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که چون دوست ندارد زندگی اش از هم بپاشد این حرف ها را قبول نمی کند اما وقتی افسرپرونده عکس های مستهجن وی را با پسر شوهرش به او نشان داد، زن جوان مجبور به اعتراف و قبول این اتهام شد.

افسرپرونده پس از ثبت گفته های قربانی و نامادری اش این پرونده را برای حکم قانونی اش به دادگاه منتقل کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم پربازدید انتقام از نامادری

کدخبر: 512020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟