کشف محموله قاچاق دارو در ایلام

به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه تعداد ۲ کشف و ضبط بیش از 215 هزار قلم داروی قاچاق در ایلامدستگاه کامیون با همراه ۲ نفر در سطح شهر ایلام قصد دارند توسط شخصی به هویت معلوم، تمام دارو‌های پزشکی یکی از شرکت‌های پخش دارو را در استان ایلام بارگیری و جهت فروش به سایر استان‌های کشور منتقل کنند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هدف جلوگیری از انتقال غیر قانونی داروها، پس از هماهنگی با مرجع قضائی و معاونت غذا و دارو، هر ۲ کامیون متوقف و تعداد ۲۱۵ هزار و ۱۳۵ بسته دارو پزشکی که مورد نیاز بیماران استان ایلام بوده، از خودرو‌های مذکور تخلیه و به انبار شرکت داروئی منتقل شد.

سردار یاری با اشاره به اینکه در این راستا سه نفردستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله دارویی را ۲۱ میلیارد ریال ارزش گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه هرگونه خروج دارو منوط به تاییدیه معاونت غذا و دارو در استان می‌باشد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟