مرگ تلخ خانم خبرنگار در گلستان + عکس سمیه عرب

به گزارش رکنا، باز هم یک خبر غوغایی در جان رسانه انداخت، این بار در غم از دست دادن یکی از همکاران خوب و پرتلاشمان در یکی از نشریات استانی به سوگ و ماتم نشستیم، باورش برایمان خیلی سخت است که سمیه عرب خبرنگار جوانی که هنوز رخت سپید عروسی بر تن نکرده، به جای خانه بخت به خانه ابدی رفت.
چه سخت است که واژه‌های سخن را به خط کنیم و از فقدان خبرنگاری قلم بزنیم که سال‌ها به این جامعه خدمت کرد و دغدغه‌اش کشف حقیقت در دنیای خبر بود، کسی که در مسیر پر پیچ و خم خبرنگاری خطرهای زیادی به جان خرید و حالا تیتر خبرهایمان شده است.
سمیه جان؛ سیاهه قلم‌هایمان نمی‌تواند غم جانکاه از دست دادنت را که در دل همکارانت نشسته بازگو کند، گرچه خاطرات زیادی با هم نداریم و دیدارهایمان گاهی در نشست‌های مطبوعاتی و گاهی در گذر خیابان تازه می‌‌شد اما هیچ چیز نمی‌تواند جای خالی تو را در عرصه خبر پر کند.
23 اردیبهشت تقریبا 9 روز پیش بود که از روستای لمسک راهی محل کارت بودی و هنوز به مقصد نرسیده در ابتدای ورودی گرگان بر اثر تصادف در بیمارستان بستری شدی و در این چند روز به حالت کما رفتی و مظلومانه روی تخت بیمارستان بدون اینکه حرف‌های آخرت را بر زبان آوری به حکمت خدا راضی شدی و از میان ما پر کشیدی.
نمی‌دانم حال خواهرت الان چگونه است، خواهری که او هم در عرصه خبر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حالا قرار است مسیر پر فراز و نشیب خبرنگاری را به تنهایی سپری کند، گرچه قلب همکارانت و همه کسانی که در وادی رسانه، تو را می‌‌شناختند پر از آلام است، به راستی این مصیبت بزرگ، جامه عزا را بر تن رسانه‌های استان پوشاند.
سمیه عزیز؛ آنچه که از تصویر خاطراتت در ذهنمان حک شده و برای همیشه به یادگار خواهد ماند چیزی جز پشتکار، ادب، مهربانی و تواضع‌ات نبوده است.
امیدوارم که خداوند مهربان به خانواده‌ات صبر زینبی بدهد تا بتوانند این غم سنگین را تحمل کنند، اما این را بدان که مسوولان استان و جامعه رسانه‌ای گلستان هیچ‌گاه تلاش‌های خاالصانه‌ات را فراموش نخواهند کرد.
قرار است مراسم تشییع پیکر همکار عزیزمان سمیه عرب امروز 31 اردیبهشت ساعت 11 صبح در روستای لمسک برگزار شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فارس

کدخبر: 477522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟