بی رحمانه ترین خیانت یک زن / 2 بار شوهرش را کشتند و دفن کردند و سوزاندند

به گزارش رکنا، سرهنگ توحید فارسی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی مردی ۳۴ ساله توسط همسرش در اسفند ماه ۱۴۰۰، بررسی موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، علیرغم اینکه هیچ‌گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه‌های علمی کشف جرم، کارآگاهان به همسر وی مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی‌ احضار کردند.

وی افزود: متهمه در تحقیقات اولیه در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به همدستی به قتل همسرش توسط فردی که دوست خانوادگی آنها بوده و اهل یکی از شهرستان‌های تابعه شهرستان می‌باشد اعتراف کرد.

سرهنگ فارسی ادامه داد: در اقدامات بعدی پلیس، ماموران با کار اطلاعاتی و فنی شبانه‌روزی مداوم قاتل متواری را با هماهنگی لازم در یکی از شهرستان‌های تابعه استان با یک خودرو سواری پلاک جعلی دستگیر و برای تحقیقات لازم به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی افزود: قاتل در بازجویی‌های فنی پس از مشاهده ادله و مستندات به قتل مرد ۳۴ ساله با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد و گفت: ۱۳ ماه پیش به خانه دوستش رفته و با همکاری همسر دوستش، با اسلحه گرم مقتول را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مراغه به قتل رسانده و دفن کرده ولی پس از چند ماه آن را از زمین بیرون کشیده و به یکی از روستاهای اطراف یکی از شهرستان‌های اطراف برده و پس از سوزاندن جسد آن را دفن کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی لازم قضایی محل دفن جسد متوفی در یکی روستای شهرستان های تابعه استان شناسایی و پس از بیرون آوردن بقایای جسد مرد ۳۴ ساله و بازسازی صحنه، جسد تحویل پزشکی قانونی شد و متهمین نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرا ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 890040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟