3 مرد پلید در خانه باغ های مراغه چه می کردند !

به گزارش رکنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها و اماکن خصوصی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی سارقان، در عملیاتی غافلگیرکننده موفق به دستگیری اعضا این باند ۳ نفره شدند.

اللهوردیان اضافه کرد: در این عملیات مقادیر زیادی انواع اموال مسرقه از جمله انواع پمپ های آب، سمپاش های کشاورزی، دینام، سیم و کابل، کپسول های گاز و پیک نیک، سماورهای نفتی و ذغالی، بیل، بیلچه و فرغون کشف و ضبط شد.

وی گفت: براساس برآورد کارشناسی، ارزش اموال مسروقه کشف شده حدود ۱.۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی تحویل صاحبان آنها خواهد شد افزود: از مال باختگان دعوت می شود برای شناسایی و دریافت اموال سرقت شده خود، به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به رغم هشدارهای پلیسی، متاسفانه مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود در خانه باغ ها و اماکن خصوصی و عمل به هشدارهای پلیسی کوتاهی می کنند.

اللهوردیان با تاکید بر لزوم رعایت موازین ایمنی برای پیشگیری از سرقت اضافه کرد: شهروندان از قرار دادن اموال و اشیای قیمتی و ارزشمند خود در زمان عدم حضور در خانه باغ ها به ویژه در فصول سرد سال خودداری کرده و این اماکن را به دوربین های مد ار بسته، قفل و حفاظ های ایمنی مجهز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟