طرز تهیه قهوه لاغری

به گزارش رکنا، به قهوه تان عسل، وانیل و دارچین اضافه کنید. این کار نه تنها باعث اضافه وزن تان نمی شود بلکه با افزایش متابولیسم به سوزاندن کالری های بیشتر برای شما کمک می کند.

قهوه چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

قهوه از جنبه‌های مختلف بر متابولیسم و اشتها تاثیر می‌گذارد: این نوشیدنی فوق العاده علاوه بر بالا بردن انرژی شما در زمان تمرین، متابولیسم بدنی شما را بالا برده و از این طریق به کاهش وزن کمک می‌کند. نوشیدن قهوه سیاه، حداقل 30 دقیقه قبل از انجام تمرینات ورزشی به کاهش سریع‌تر چربی‌ها و از دست دادن انرژی شما از طریق تعریق کمک می‌کند. از طرفی، یکی از قوانین بسیار مهم برای رسیدن به کاهش وزن این است که بتوانید در مقایسه با قبل، کالری کمتری دریافت کنید و کالری بیشتری بسوزانید.

علاوه برتاثیر قهوه بر لاغری و کاهش اشتها، مصرف آن به هضم و تخلیه معده نیز کمک می‌کند. علاوه براین، اگر شما قبل از خوردن غذا، یک فنجان قهوه میل کنید، احساس سیری زیادی را تجربه خواهید کرد که همین موضوع اشتهای شما را نسبت به خوردن وعده مورد نظرتان کاهش می‌دهد. همچنین، قهوه سرشار از آنتی اکسیدان‌های قوی است که به از بین بردن رادیکال‌های آزاد (اتم‌های ناپایداری که مسئول تجمع چربی‌ها هستند) و بازسازی سلول‌های جدید کمک می‌کند. علاوه براین، پلی فنول موجود در قهوه یک آنتی اکسیدان بسیار موثر در فرآیند کاهش وزن است.

کدخبر: 899909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟