حقه لاغری سریع/کاهش وزن در یک هفته

خیلی از ما برای حضور در مراسم های خاص دوست داریم در ایده آل ترین شرایط مان قرار داشته باشیم. داشتن فیزیکی مناسب و اندامی زیبا هم یکی از این ایده آل هاست.یکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید که این به کمک یک رژیم غذایی ممکن است.جالب اینجاست بدانید با یک برنامه رژیمی و ورزشی مناسب می توانید در هفته 1 کیلوگرم وزن کم کنید. در یک رژیم لاغری موفق و سالم به هیچ وجه به بدن گرسنگی نمی دهند.

رژیم مناسب

رژیم غذایی برای کاهش وزن

میلیون ها نفر هر روز دغدغه پایین آوردن وزنشان را دارند و خیلی ها حتی پول بسیار زیادی برای این منظور خرج می کنند. با وجود اینها، برای کم کردن یک کیلوگرم از وزنتان در هفته نیاز به صرف هزینه بالایی نیست، حتی لازم نیست کار خاصی انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که کالری های مصرفی روزانه تان را پایین آورده، فعالیت بدنی تان را بیشتر کرده و عادت های غذایی خودتان را کمی تغییر دهید.

تعادل کالری ها

کم کردن وزن فقط به متعادل کردن کالری هایی که مصرف می کنید و کالری هایی که می سوزانید بستگی دارد. هیچ دارو، برنامه یا ماده ای نمی تواند به طور معجزه آسایی وزن شما را پایین بیاورد. نیم کیلو چربی معادل 3500 کالری است، ازاینرو برای کم کردن یک کیلو از وزنتان در هفته باید بتوانید طی 7 روز، روزانه حداقل 1000 کالری کمتر مصرف کرده و با ورزش Sport کردن، سوختن کالری تان را تقویت کنید.

اصول برنامه غذایی

وقتی مجبور باشید کمتر از 1200 کالری در روز مصرف کنید، شاید سخت باشد که همه نیازهای غذایی بدنتان را تامین کنید. برنامه های غذایی که کمتر از این میزان کالری در روز به فرد می رسانند برای طولانی مدت خوب نیستند زیرا به مرور زمان بدنتان احساس قحطی کرده و حس پرخوری به شما غلبه خواهد کرد. طبق تحقیقاتی که دکتر باربارا رولز، فوق تخصص تغذیه دانشگاه ایالتی پن، توضیح می دهد که افراد می توانند با بالا بردن تراکم مواد مغذی در غذاهای مصرفی خود در عین کم بودن کالری، احساس سیری کنند، مثل غذاهای با محتوی فیبر یا آب بالا مثل میوه ها، سبزیجات و سوپ ها. آکادمی تغذیه و رژیم غذایی اضافه می کند که مصرف 4 تا 5 وعده غذایی در روز، ازجمله صبحانه، در کاهش وزن اهمیت زیادی دارد. براساس راهبردهای غذایی USDA، یک برنامه غذایی 1200 کالری می تواند شامل یک فنجان میوه، یک و نیم فنجان سبزیجات، 110 گرم غلات یا نان، 85 گرم گوشت یا حبوبات، 3 فنجان شیر بدون چربی و 17 گرم چربی یا روغن سالم، باشد.

ورزش

تعداد کالری هایی که از طریق ورزش می سوزانید برحسب سن، وزن، شدت و مدت تمرینتان متفاوت است. MayoClinic.com توصیه می کند که 30 دقیقه ورزش هوازی روزانه مثل پیاده روی تند یا دویدن داشته باشید. یک فرد 70 کیلویی که به مدت نیم ساعت با سرعت 5.5 کیلومتر در ساعت راه برود، 149 کالری می سوزاند. ورزش علاوه بر اینکه کالری می سوزاند، روحیه تان را تقویت کره و سلامت قلبی -عروقی تان را ارتقا می دهد. اگر به طور منظم ورزش نمی کنید، کم کم شروع کرده و به تدریج مدت تمرینتان را بالا ببرید. قبل از شروع هر برنامه ورزش با پزشکتان مشورت کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

کدخبر: 420400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟