تولید و تحویل بیش از یک میلیون تن آسفالت در تهران

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و با حضور در استودیو انقلاب منطقه 10 اظهار کرد: در مدیریت شهری جدید تمام تلاش بر این بود که بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در حد بضاعت و سرعت با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام انجام شود.

وی با اشاره به تعریف پروژه‌های مختلف فنی عمرانی شهرداری تهران افزود: در طی سال‌های گذشته عقب‌ماندگی قابل توجهی در بخش آسفالت مشهود بود که در این بخش به معنای واقعی نهضت آسفالت اتفاق افتاد، همچنین در بخش تولید آسفالت برای نخستین بار در طول سابقه شهرداری تهران حدود یک میلیون و 500 هزار تن آسفالت در مدت 10 ماه تولید و تحویل مناطق داده شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران بیان کرد: این نهضت در سال‌های آینده ادامه دار خواهد بود و تلاش می‌کنیم در چند سال آتی یک بار تمام تهران را در بخش نگهداشت معابر نوسازی کنیم.

حق‌بین با اشاره به پروژه‌های بزرگراهی ادامه داد: در بخش بزرگراه‌ها چند کلان پروژه تعریف شده است، قطعه اول آزادراه شهید شوشتری به طول 9.3 کیلومتر با جدیت در حال اجراست، همچنین پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) از جمله پروژه‌هایی است که سالها بلاتکلیف بوده و امیدواریم کریدور شمالی - غربی شهر تهران بازگشایی شود و این پروژه هم با جدیت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در ادامه از میدان فتح به سمت 45 متری زرند و در نهایت اتصال به شهید بروجردی در آن محدوده قطعه نخست این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و قطعه دوم هم در حال اجراست که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: سال گذشته 11 تقاطع و امسال هم 18 تقاطع در دستور کار قرار گرفت که از مجموع 18 تقاطع امسال 11 تقاطع تکمیل شده و تا پایان سال مابقی تقاطع‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می ‎رسد.

حق‌بین گفت: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و احداث تقاطع‌های بزرگ مقیاس کاهش مسیر را در سطح شهر رقم خواهیم زد و این فرآیند تا پایان دوره مدیریت شهری ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در سیزدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضور حداکثری یعنی نقش مؤثر هر فرد برای آینده خودش و مردم فهیم به این بلوغ دست یافته‌اند که با مشارکت حداکثری بتوانند انتظارات خودشان را برآوره کنند.

کدخبر: 971613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟