اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» در ۸ منطقه تهران همزمان با دهه فجر

به ؛ حسین نظری از اجرای طرح «تحول نگهداشت شهر» در 8 منطقه به‌ طور همزمان و آماده‌سازی محورهای اصلی راهپیمایی 22 بهمن خبر و با تأکید بر اینکه اولویت ما در مناطق شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان است، گفت: تمام محورهای مسیر خیابان انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در راستای طرح «تحول نگهداشت شهر» پایش می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح به‌منظور رفع معضلات نگهداشتی شهر اعم از مشکلات فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز و ... جمعه 15 بهمن با  همت معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران با حضور عوامل اجرایی و نظارتی در مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12 اجرا شد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح «تحول نگهداشت شهر» از 22 آبان با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت‌های شهرداری تهران آغاز شد، گفت: گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی گویای رضایت نسبی شهروندان از اجرای این طرح بوده است و امیدواریم با ادامه اجرای این طرح که مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در روزهای پایانی نیز خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

نظری تصریح کرد: در کنار طرح «تحول نگهداشت شهر» که با همت معاونت‌های خدمات شهری، حمل‌و‌نقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می‌شود؛ ویژه‌برنامه‌های فرهنگی مناطق 22 گانه، سازمان‌ها و مراکز شهرداری تهران در گرامیداشت ایام دهه فجر نیز به اهتمام معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در مناطق 22 گانه برگزار می‌شود، گفت: تشکیل ستاد منطقه‌ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات‌رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت‌های مذهبی در برگزاری جشن‌ها، کاروان نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روزها برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری تور گردشگری مدرسه انقلاب، برپایی غرفه‌های فرهنگی - بصیرتی، نمایشگاه ایران ما، انقلاب ما، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی و تشکیل ستاد نوجوانان دهه مبارک فجر نیز از اهم برنامه‌های فرهنگی در این ایام است که در تمامی این برنامه‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در نظر گرفته می‌شود.

کدخبر: 770049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟