عضو شورای شهر: بررسی بودجه 165 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران آغاز شد

به گزارش رکنا، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ، امروز یکشنبه 1 بهمن 1402 در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران به بودجه پیشنهاد‌ی شهرداری برای سال 1403 اشاره کرد و گفت:  بودجه پیشنهادی شهرداری حدود 165 هزار میلیارد تومان است و امروز اولین جلسه بودجه برگزار و معاونین شهردار هم در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه موضوعات شهرسازی، املاک و مالی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: در مورد سقف بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه امروز تصمیم‌گیری شده و سه شنبه هم در کمیسیون تلفیق سقف بودجه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می گیرد و هفته آینده این سقف بودجه در صحن علنی شورا تصویب می‌شود.

آخوندی ادامه داد:‌ تا اول اسفند سال جاری جلسات برگزار می‌شود و موضوع مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاءالله در ابتدای اسفند بودجه 1403 شهرداری تصویب می‌شود.

وی در خصوص بودجه حمل و نقل عمومی در سال آینده، گفت: در لایحه پیشنهاد‌ی شهرداری 43 درصد بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به  حمل و نقل اختصاص داده و عدد خوبی است البته قول می‌دهم با توجه به نگاهی که در شوراست این سقف افزایش میِ‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری تهران، گفت: تعریف درآمدهای پایدار و ناپایدار متفاوت است اما تمامی موضوعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

کدخبر: 965465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟