بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س)

به گزارش رکنا به نقل از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی ، چهارشنبه شب (۱۵ آذر ماه) و به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از خوابگاه دخترانه دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت. 

وزیر بهداشت در این بازدید با اشاره به اهمیت رفاه دانشجویان، گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است و تلاش می‌کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه‌های دانشجویی را به استانداردهای لازم برسانیم. 

عین اللهی در این بازدید، پس از شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خوابگاهی و سایر مسائل رفاهی دانشجویان صادر کرد

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر تامین منابع مالی برای بازسازی خوابگاه‌های موجود و احداث خوابگاه‌های جدید، در تماس با وزیر مسکن و شهرسازی پیگیر خرید زمین جهت احداث خوابگاه دانشجویی شد و وزیر مسکن و شهرسازی نیز قول مساعد داد تا در آینده نزدیک این همکاری و اقدام با توافق بین وزارتخانه‌های بهداشت و مسکن و شهرسازی صورت گیرد. 

در این بازدید، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مونا زینالو، مشاور وزیر بهداشت در امور زنان، پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مدیران و مسئولان وزارتخانه و دانشگاه حضور داشتند.

کدخبر: 952964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟