آغاز طرح نظارت شبانه بر فعالیت‌های شهری در تهران/ تقویت نظارت بر کیفیت خدمات رسانی های شبانه

به گزارش رکنا، رضا رحمانی با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیت های اجرائی و نظارتی مدیریت شهری در ساعات پایانی شب انجام می شود، اظهار کرد: طرح نظارت شبانه بر عملکرد تمامی حوزه های شهرداری تهران اعم از مناطق، سازمان ها و شرکتها به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در این ساعات در دستور کار همکاران این سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، به دنبال آن هستیم که نظارت بر فعالیت‌های شهرداری را تقویت کرده و مسائل و مشکلات شهر را با بازرسی مستمر کاهش دهیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، رحمانی در تشریح طرح نظارت شبانه سازمان بازرسی گفت: نظارت بر کیفیت خدمات رسانی در گرمخانه‌ها، یاورشهرها و اسکان های کارگری، نحوه عملیات جمع آوری زباله، رفت و روب معابر، آسفالت ریزی، بررسی وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس و خط کشی معابر، فعالیت درمانگاه‌های شهرداری، پیگیری مشکلات پایانه‌های مسافربری، نحوه بهره برداری و نگهداری اماکن متعلق به شهرداری تهران و نظارت بر ساخت و سازها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

کدخبر: 948083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟