تعامل سازنده شورای شهر نجف آباد پشتوانه تقدیم پروژه های عمرانی طبق برنامه ریزی است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی و شرایط فعلی جامعه در ماه های گذشته، از لطف الهی، تعامل سازنده شورای اسلامی با شهرداری و همت جهادی تمامی زحمتکشان این حوزه به عنوان عوامل گذر موفقیت آمیز از مراحل سخت و انجام تعهد مدیریت شهری در تقدیم پروژه های تدوین شده عمرانی به شهروندان یاد کرد. وی ضمن تقدیر از نگاه مثبت و تعامل سازنده موجود بین شهرداری و شورای اسلامی شهر، مسیر خدمت رسانی را طولانی و سخت توصیف کرد و افزود قسمت عمده تعهدات عمرانی سالانه شهرداری باقی مانده که همگی با عنایات حضرت حق  و تلاش خادمین مردم محقق خواهد شد.

شهردار نجف آبادشهردار نجف آباد مدیران مناطق، مدیران ستادی و عامل سازمان های وابسته به شهرداری را مسئول همزمان کسب درآمد و مدیریت هزینه در حوزه تحت مدیریت خود عنوان کرد و افزود: ایجاد تعادل بین این دو مهم و برقراری توازن مورد نیاز، امری تعیین کننده و خطیر به حساب می آید که عملکرد عمرانی مجموعه مناطق پنجگانه در شش قسمت داستان خدمت، شاهدی عینی از تلاش وافر این عزیزان در راه کسب موفقیت و انجام خدمتی شایسته به شهروندان فهیم نجف آباد است.

امامی تعهد به ثمر رساندن تمامی پروژه های  پیش بینی شده سالانه را الگو و افق پیش روی تیم مدیریت شهری عنوان کرد  که در این مسیر نیت خالص و خدمت رسانی بی دریغ در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و ترغیب جامعه به حضور پرشور در تمامی عرصه های صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارکان مهم و اساسی به شمار می آیند.

شهرداری نجف آبادعبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در بخش پایانی سخنان خود مدیریت در شرایط دشوار فعلی را شکلی از مدیریت در زمان بحران  دانست و از برنامه ریزی دقیق، مدیریت و تعریف واقعی بودجه، بکارگیری نهایت نیروی متخصص و کارآمد و صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری به عنوان راهکارهای مدیریت شهری نجف آباد در پیگیری پروژه ها و تکمیل و تقدیم آنان در موعد تنظیم شده به شهروندان فهیم نجف آباد در تمامی مناطق شهری یاد کرد.

تکمیل و تقدیم بلافاصله پروژه های افتتاح شده به جامعه، نماد و مصداق خدمت رسانی مطلوب است.

اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت ششم جریان خدمت، ضمن تقدیر از استمرار اجرای پروژه های عمرانی شهری، سنت حسنه تقدیم فوری پروژه های عمرانی پس از تکمیل به شهروندان را نماد و مصداق خدمت رسانی شایسته به جامعه اسلامی دانست.

اسماعیل آخوندیآخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد پس از محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر، از حضور پرتوان و همه جانبه در جبهه خدمت رسانی جامعه اسلامی به عنوان امری هم طراز با مبارزه عملی با استکبار جهانی یاد کرد و افزود به هر میزان که در انجام خدمت مخلصانه به مردم و کسب رضایت الهی گامی مرتفع کننده مردم برداشته شود، در جنگ با مخالفین اسلام و تشکیل حکومت الهی موفق تر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن تقدیر از عملکرد جریان خدمت در قسمت های متعدد، قرارگیری پروژه ها در کمترین زمان پس از تکمیل و اتمام عملیات اجرایی در مدار خدمات رسانی به مردم، را شایسته تمجید دانست و به نمایندگی از شورای ششم منتخب شهروندان نجف آباد بر تقویت و ادامه پرتوان این شیوه تأکید نمود.

آخوندی بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت ششم جریان خدمت به ارزش 162 میلیارد تومان را نتیجه تلاش و همراهی همه جانبه خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر ارزیابی نمود و حفظ ارزش توزیع عادلانه پروژه ها در مناطق پنجگانه را از ویژگی های مهم این قسمت دانست که امید است این مصداق خدمت رسانی صادقانه پذیرش درگاه الهی و ارتقاء رضایت شهروندان را به دنبال  داشته باشد.

افتتاح و تقدیم پروژه های عمران شهری، خدمتی ارزشمند در راستای ارتقاء خوشبینی مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی است.

فرماندار نجف آبادموسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت ششم جریان خدمت، شیوه تقدیم پروژه ها بلافاصله پس از اتمام عملیات اجرایی به شهروندان را عملکردی ارزشمند دانست که نتیجه این اقدام نقش بسزایی در بهبود شرایط اجتماعی شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان ایفا می کند.

مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری نجف آباد در کلیه رده های فعالیت خود، مسیر طی شده توسط خادمین شهر را منطبق بر اهداف حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامی عملی در خنثی نمودن نقشه های دشمنان و باعث افزایش رضایتمندی آحاد جامعه در شرایط حساس کنونی دانست.

مباشری ارائه منسجم و بیان واقع گرا از خدمات صورت گرفته در شهر را نقطه مقابل حربه دروغ پراکنی بدخواهان نظام مقدس اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انتظار بجا و بحق سرمایه های اصلی نظام اسلامی آباد کردن شهر و رفع مشکلات موجود است که قدم گذاشتن مجموعه مدیریت شهری نجف آباد در ایجاد حس دلگرمی و خوش بینی عمومی جامعه و حضور حداکثری در میدان های پیش رو مانند انتخابات بسیار تأثیرگذار و مهم می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود،  تکریم ارباب رجوع و برخورد خوب و شایسته خدمتگزاران با شهروندان را انتظار منطبق بر تعالیم اهلی و سفارشات بزرگان دین قلمداد کرد و افزود: در تمامی مسائل پیش آمده پاسخگویی باید در مسیر درست خود جریان یافته تا در نهایت اصل مهم رضایت مردم محقق گردد.

مباشری در پایان ضمن تأکید بر حفظ بیان و نشر صادقانه و واقعی خدمات صورت گرفته در قسمت های مختلف جریان خدمت مجموعه مدیریت شهری نجف آباد، مطلع شدن صحیح مردم را پاسخگویی به مطالبات و خواسته ها، دلگرم کننده مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

رضایتمندی عمومی مراجعین از مجموعه مدیریت شهری نجف آباد نشانه عملکرد مطلوب در بین دستگاه های خدمت رسان است.

سجاد پناهی رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد در ادامه مراسم برآورد نظرات مراجعین به دستگاه قضا پیرامون عملکرد عمرانی و فرهنگی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد را در بین دیگر دستگاه های خدمات رسان شهری مطلوب ارزیابی کرد.

شهرداری نجف آبادپناهی گفت: به شکرانه خداوند، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد در مدت خدمت خود در این مسند عملکرد مطلوبی در خدمات رسانی عمرانی و فرهنگی در سطح شهر داشته و این امر در بررسی بازخورد مراجعین قضایی شهرستان به عنوان نماینده نظارتی قوه قضائیه مشهود و قابل ستایش بوده که همگی از مدیریت خوب خدمتگزاران شهری حکایت دارد.

وی نتیجه اجرا و تقدیم پروژه های عمرانی در  قالب عنوان جریان خدمت به شهروندان را عامل پیشرفت و توسعه پایدار شهری ذکر کرد و از همراهی منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر به عنوان عامل اصلی و پیشبرنده شهرداری در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود یاد کرد. وی نگاه فرهنگی مسلط بر تمامی پروژه های اجرا شده شهری را عامل کسب رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد خدمت جهادی به جامعه اسلامی علاوه بر کسب رضای الهی در افزایش روحیه مشارکت اقشار جامعه نیز مثمر ثمر واقع شود.

پناهی در پایان، خدمت به مردم در قالب تقدیم پروژه های خدمت رسان فرهنگی را عاملی محکم در رویارویی پیروزمندانه در جنگ شناختی دشمن دانست و از فراهم نمودن زیرساخت هایی نظیر فرهنگسرای خانواده به عنوان گامی بنیادی در تقویت امتیازات این نهاد مستحکم یاد کرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 939399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟