سوده نجفی : شهرداری گزارش مناسب‌سازی معابر را ارائه کند

سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به طوفان الاقصی در فلسطین، گفت: این طوفان موجب شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی شد و هویت پوشالی نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را نمایان کرد.

وی با اشاره به شهادت ۷۰۰ کودک و ۴۰۰ زن در جریان طوفان‌الاقصی اظهار کرد: لازم است که همه کشورهای مسلمان و هم وطنان‌مان در کنار مردم فلسطین بایستند.

عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به روز عصای سفید افزود: در حالیکه در دنیا دغدغه نابینایان دستیابی به تکنولوژی های نوین است اما در ایران توجه به طراحی و مناسب سازی معابر و محیط‌های شهری مخصوص نابینایان دغدغه اصلی این قشر است و از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به انجام وظایف مندرج در قانون حمایت از معلولان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه در راستای ایجاد فرصت شغلی برای افراد معلول می‌بایست قانون اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های سازمانی به این افراد در دستور کار قرار گیرد، گفت: در تبلیغات شهری شهرداری مدعی شده که ۲۰۰ کیلومتر از معابر شهر تهران را مناسب سازی کرده که با بررسی‌های صورت گرفته این موضوع در سطح شهر قابل مشاهده نیست و لازم است که شهرداری محدوده و نقشه مناسب سازی معابر را بر روی سایت بارگذاری کند و همچنین گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد.

 

کدخبر: 937165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟