نظارت و ارزیابی نظافت و نگهداشت شهر شبانه‌روزی شد

به گزارش رکنا، وضعیت نظافت و نگهداشت شهر که با تأکید علیرضا زاکانی ، شهردار تهران به یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری تهران تبدیل شده است، به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این خصوص گفت: در نشست‌هایی که با مدیران خدمات شهری مناطق و همچنین پیمانکاران حوزه تنظیف برگزار شد، موضوعات و ملاحظات را مطرح و خط مشی شهرداری تهران را در حوزه نظافت و نگهداشت شهر ترسیم و تبیین کردیم. در این جلسه با پیمانکاران که بازوی اجرایی شهرداری در تنظیف شهر هستند، ضرورت بازگشت ناوگان مکانیزه تخصصی نظافت مورد تأکید قرار گرفت و خوشبختانه شاهدیم که معابر اصلی و بزرگراه‌ها میزبان ماشین‌های مخزن شور، گاردریل شور و جاروی بزرگراهی هستند. بزرگراه‌های تهران با ماشین‌های تخصصی نظافت می‌شوند و تفاوت و افزایش نسبی سطح پاکیزگی و نگهداشت در این معابر مشهود است.

براساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدی ادامه داد: بازدید و نظارت بر عملکرد مناطق و نظافت به‌صورت محله محور به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و طی دو روز گذشته مناطق یک، ۲، ۳، ۹، ۱۰، ۱۵، ۱۶ و ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسئول طرح یکپارچه تنظیف و نگهداشت شهر تهران در پایان تاکید کرد: در حالت کلی وضعیت نگهداشت شهر بهتر شده است، اما هنوز با نقطه مطلوب و رضایت شهروندان فاصله زیادی داریم. البته در این بین منطقه ۱۶ و ۳ عملکرد مناسبی داشتند که در تماس با معاونین خدمات شهری این مناطق ضمن بیان سطح انتظارات از آنها تقدیر و تشکر کردیم. 

کدخبر: 925184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟