سند اجرایی عملیاتی محیط زیست شهرداری تهران در سالجاری ابلاغ شد

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، حلیا سادات حسینی در این باره اظهار کرد: این سند دربرگیرنده ۴۰عنوان برنامه و ۱۳۴ عنوان فعالیت به همراه زمانبندی جهت اجرا تا پایان سال می باشد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اظهار داشت: سند چشم انداز یکساله محیط زیست شهرداری تهران، در پنج حوزه مأموریتی شامل ارزیابی و استانداردهای محیط زیست، پایش، مدیریت منابع و شاخص های محیط زیست، مدیریت انرژی ، توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست ، هماهنگی و برنامه ریزی با هدف کاهش اثرات جانبی منفی فعالیت های شهرداری بر محیط زیست، استفاده پایدار از منابع طبیعی تجدید ناپذیر، افزایش انسجام و هم افزایی فعالیت های محیط زیستی و ایجاد حساسیت و افزایش آگاهی شهروندان در حوزه محیط زیست تهیه و تدوین شده است.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛حسینی در پایان افزود: سند چشم انداز عملیاتی محیط زیست حاصل تلاشهای بی‌وقفه کارگروه های تخصصی می‌باشد که با تشکیل جلسات مستمر ماهانه و هم‌اندیشی و تعامل نمایندگان دستگاههای مرتبط تدوین شده است. امید است این حرکت بتواند نیازهای آموزشی بخشهای مختلف را در زمینه زیست پذیری مطلوب شهر تهران، ارتقای سطح دانش زیست محیطی در امر حفاظت از محیط زیست و تحقق توسعه پایدار کشور مرتفع نماید.

کدخبر: 917429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟