مراسم رویداد ملی نهضت برگزار شد

به گزارش رکنا، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در مراسم رویداد ملی نهضت که در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد، اظهار داشت: نشر خوبی در جامعه یک کار تبلیغی است و این توصیه پیامبران و ائمیه معصومین است.

وی افزود: ما از پیامبر اکرم یاد گرفته ایم که فریبکار کسی است که خوبی را می پوشاند و بدی را ترویج می دهد و از جمله آنها اینترنشنال و سایر رسانه های معاند است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: رشته تبلیغ اسلام در دستان علما و روحانیون است اما نشر دهنده آن باید مردم باشند و اینها اقداماتی است که باید به آن توجه شود.

همچنین در این مراسم روح الله حریزاوی، قایم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از مسایل مهمی است که مبلغین پیام الهی باید به آن توجه کنند و توجه به این مساله از ضروریات است.

وی افزود: توجه به نکاتی که مقام معظم رهبری آن را متذکر می شوند و مقابله با تبلیغات رسانه های معاند از جمله مسایلی است که باید به آن توجه کنیم.

به گزارش رکنا، در این مراسم از فعالان و مبلغین دینی که اقدامات ارزشمندی را در سطح کشور انجام داده اند، تقدیر به عمل آمد.

کدخبر: 902552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟