اعتراف سیاه 3 جوان از کشاندن 14 دختر تهرانی به جاده چالوس / حکم مرگ اجرا شد

به گزارش رکنا ، مردان شیطان صفت که از پس از آزار و اذیت وحشتناک به 14 و دختر جوان، از قربانیان یادگاری می‌گرفتند اعدام شدند. سومین متهم پرونده تجاوز گروهی وحشتناک در جاده چالوس متواری شده است. کرکس‌ها در اطراف تهران و کرج به طعمه‌های خود تعرض می‌کردند.

اجرای جنایت‌های سیاه باند کرکس‌ها از بامداد ششم اردیبهشت سال 84 و هنگامی فاش شد که آنها دختر جوانی را از حوالی میدان صادقیه تهران ربوده و او را با تهدید به حاشیه جاده چالوس کشانده بودند که هنگام ارتکاب جنایت سیاه‌شان از سوی مأموران گشت کلانتری 28 آدران شناسایی شدند.جنایت وحشتناک که با دیدن خودروی پلیس ترسیده بودند بلافاصله در تاریکی شب و با چراغ خاموش گریختند. مأموران گشت نیز پس از دقایقی تعقیب، لاستیک‌های خودروی پیکان شیطان صفت‌ها را هدف قرار دادند. اما سرنشینانش با رها کردن خودرو و دختر جوان پای پیاده به فرارشان ادامه دادند.

شکنجه وحشتناک 14 و دختر جوان

دختر جوان که از شدت ترس می‌لرزید به مأموران گفت: «بعدازظهر از محل کارم در خیابان شریعتی بیرون آمده و با اتوبوس به فلکه صادقیه آمدم، به خاطر اینکه خسته بودم برای رسیدن به خانه‌ام در جنت آباد سوار ماشین مسافربرنماها شدم. به غیر از راننده، دو مرد جوان هم نشسته بودند. هنوز مسافتی طی نشده بود که مرد جوانی که کنار من روی صندلی عقب نشسته بود با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و مرد دیگری که روی صندلی جلو بود نیز به کمکش آمد و پاهایم را گرفت. آنها با تهدید چاقو مرا وادار به سکوت کردند و بعد از اینکه به محلی خلوت در جاده چالوس رسیدند بدون توجه به التماس‌هایم مرا چندین بار مورد آزار و اذیت قرار دادند. در همین هنگام ناگهان وقتی خودروی پلیس را دیدند فرار کردند.»

به دنبال شکایت دختر جوان، کارآگاهان با کمک او به چهره‌نگاری از متهمان فراری پرداختند تا اینکه موفق به دستگیری دو نفر از تبهکاران شدند. آنها در بازجویی‌های فنی اعتراف کردند طی چند ماه 14 زن و دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

حسین یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: بهمن ماه، با مهدی که به‌تازگی از زندان آزاد شده بود و با خودرویش مسافرکشی می‌کرد، آشنا شدم، او از من خواست برایش رانندگی کنم که من هم قبول کردم. آن روز خودش در صندلی عقب نشست و من به‌ عنوان راننده کارم را شروع کردم. در محله‌های مختلف کرج گشت زدیم تا اینکه به محله حصارک کرج رسیدیم. در آنجا دختری را به‌ عنوان مسافر سوار کردیم و با زور و تهدید چاقو او را ربودیم و پس از انتقالش به بیابان‌های بیرون شهر، او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم و پول و طلاهایش را به سرقت بردیم.

بعد از رها کردن او در محله‌ای خلوت متواری شدیم. پس از آن جوان دیگری به نام امید با ما همراه شد و تصمیم گرفتیم طعمه‌هایمان را از مسافران تهرانی انتخاب کنیم. به همین خاطر با مراجعه به محله‌ های آریاشهر، جنت آباد، میدان آزادی و آزادراه تهران -کرج، دختران و زنان جوان را به‌ عنوان مسافر سوار می‌کردیم و آنان را به اطراف کرج و جاده چالوس می‌کشاندیم و با زور و تهدید چاقو، پول و طلاهایشان را به سرقت می‌بردیم. بعد از آزار و اذیت شان، مهدی از هر قربانی وسیله تزئینی را که داخل کیفشان بود، به‌ عنوان یادگاری برمی‌داشت. با تکمیل تحقیقات، متهمان در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه رفته و به اتهام 14 مورد آزار و اذیت زنان و دختران و تجاوز به آنها به اعدام محکوم شدند. با تأیید حکم تبهکاران در شعبه 27 دیوان عالی کشور، آنها سحرگاه چهارشنبه 14 تیر به دار مجازات آویخته شدند.

کدخبر: 806303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟