بازگشت ۹ هکتار زمین در حاشیه تخت‌جمشید به شرکت توسعه ایران‌گردی

به گزارش رکنا؛ خشایار نیکزادفر با اعلام خبر انتقال سند مالکیت 9 هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌ جمشید، گفت: بر اساس تبصره 2 ماده 1 قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال  82 مجلس شورای اسلامی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی وارث تمام اموال و دارایی‌های سازمان ایران‌گردی‌ و جهان‌گردی سابق است.

وی با اشاره به شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به‌عنوان عامل تصدی‌گری و بازوی اجرایی وزارت متبوع بیان کرد: در سال‌های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش‌ فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی داشت.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اشاره به اقدامات اخیر انجام شده توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تصریح کرد: اخیرا مالکیت 9 هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت‌جمشید  به نام شرکت سند خورده است.

بنا به گفته نیکزادفر، با جذب سرمایه‌گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می‌شود.

کدخبر: 756900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟