۴۸ درصد از پرسنل اورژانس تهران کرونا گرفته اند/ ۲۵ درصد از اورژانسی ها واکسن زده اند

تا کنون ۲۵ درصد از پرسنل اورژانس تهران علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و تا پایان هفته ۴۵ درصد از دیگر نیروهای این مرکز نیز واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

به گزارش رکنا، دکتر سید حسن حسینی زاده، معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران گفت: از ابتدای شیوع کووید 19 در کشور تا کنون ۴۸ درصد از پرسنل اورژانس تهران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار نفر از پرسنل مرکز اورژانس در پی ابتلا به کووید ۱۹ شهید شدند، اظهار داشت: در حال حاضر نیز سه نفر از پرسنل اورژانس تهران به علت ابتلا به کووید ۱۹ در بخش ویژه بستری هستند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در خصوص آمار واکسیناسیون پرسنل اورژانس تهران توضیح داد: ۲۵ درصد از پرسنل عملیاتی اورژانس دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند. این افراد در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می کنند.

حسینی زاده ادامه داد: این افراد به مصدومان، مجروحان، بیماران سکته قلبی و مغزی و بیماران تنفسی و ... خدمت رسانی می کنند، در حالی که اطلاعاتی از ابتلا یا عدم ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ ندارند به همین دلیل تمام تجهیزات حفاظت فردی برای این افراد تهیه و تامین شده است.

وی در پایان تاکید کرد که تا پایان این هفته حدود ۴۵ درصد از دیگر نیروهای این مرکز در هفته جاری واکسن دریافت خواهند کرد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟