واکسن کرونا تا 10 سال دیگر به 75 درصد ایرانی ها می رسد

مطابق پیش بینی بلومبرگ، ایران به همراه پاکستان، اوکراین و بنگلادش جزو آخرین کشورهایی خواهند بود که می توانند برنامه واکسنیاسیون عمومی علیه کرونا را در سطح مطلوبی اجرا کنند.

به گزارش رکنا، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ بر اساس سرعت واکسیناسیون کرونا در کشورهای مختلف گزارشی درباره این که چه زمانی واکسن کرونا به 75 درصد جمعیت کشورهای مختلف می رسد، تهیه کرده است.

بر اساس این گزارش، ایران، پاکستان، اوکراین و بنگلادش جزو آخرین کشورها در این زمینه خواهند بود که 10 سال طول می کشد تا حداقل 75 درصد از جمعیت کشور خود را واکسینه کنند.

در این میان اما طبق پیش بینی بلومبرگ، شیلی، رژیم صهیونیستی، آمریکا، بریتانیا، هلند، ایتالیا، اسپاینا، فرانسه و آلمان جزو کشورهای پیشتاز در این زمینه هستند که احتمالا در کمتر از یک سال 75 درصد جمعیت خود را علیه کووید 19 واکسینه خواهند کرد.

بلومبرگ

گفتنی است؛ دکتر مینو محرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا اخیرا در گفت و گویی با رکنا تصریح کرد که عادی شدن شرایط محدودیت های کرونایی تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که حداقل 70 درصد مردم واکسن کرونا دریافت کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟