‍ امام جمعه موقت هشترود : مردم خواستار اقدامی انقلابی در مهار گرانی هستند / نظام در بن بست نیست

هشترود / به گزارش رکنا، حجت الاسلام اباذری امام جمعه موقت هشترود گفت: عده ای در تلاشند با گره زدن همه مشکلات کشور به تحریم ها کشور را در بن بست نشان داده و مانند زمان امام حسن مجتبی(ع) چاره در مذاکره شرایط دشمن نشان دهند. اما این مقایسه یک مغالطه آشکاراست. چراکه هم نیروی نظامی حضرت خائنانه عمل کردوهم مردم از بصیرت کافی برخوردار نبودند.

اباذری ادامه داد: اما درحالی که نظام اسلامی باوجود نیروهای توانمند و وفادار نظامی و مردم بصیر در اوج اقتدار بین المللی است و با وجود مشکلات فراوان داخلی در بن بست نیست.

وی همچنین با توجه به گرانیهای غیرمنطقی و لجام گسیخته افزود: مردم ازمجلس ودولت گله مندند و خواهان چاره جوئی سریع وانقلابی مسئولین کشورهستند.

وی هرگونه کوتاهی درانجام وظایف را در نظام اسلامی نابخشودنی دانسته و خواستار پاسخگوئی شفاف و صحیح دولت و مجلس درخصوص وضعیت موجودنابسامانیهای اقتصادی و معیشتی مردم شد.

اباذری همچنین اظهار کرد: بازار کشور از نظام اخلاقی پیامبر (ص)فاصله گرفته است و به نظر می رسد اصل غیراخلاقی سودجوئی براصل اخلاقی انصاف ومواسات غلبه پیداکرده است.

وی همچنین در پایان بر مشکلات کشاورزان و بویژه گندمکاران اشاره کرد و گفت: هزینه بالای کشت، بذر و کود کشاورزان را مایوس کرده وعده ای را با مشکل جدی مواجه کرده است که باید هر چه سریعتر این مشکل مرتفع گردد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟