امام جمعه موقت آبدان :مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر ،حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته آبدان با تبریک فرارسیدن ۴۰سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت :حرکت بزرگ مسلمین دراربعین که زمینه ساز ظهور است از برکات انقلاب اسلامی است.

وی یادآورشد:قرآن کتاب انسان سازی است که یکی از اصول انقلاب اسلامی امامت است.

پهلوزاده افزود:امروزه امت اسلام درمقابل استکبار می ایستد و این شکست دشمن رقم میخورد الحمدالله کشور ایران اسلامی هر روز در جهان مقدرتر میشود

امام جمعه موقت آبدان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسولان علوم شناختی افزود:سرعت علمی کشور هیچگاه نباید متوقف شود ودر این وضعیت برخی به فکر فیلترینگ تلگرام هستند ویا یه به فکر گسترش ولنگاری هستند که این باعث آفت جامعه میشود.

خطیب نماز جمعه آبدان همچنین اظهار داشت :اگر بخواهیم درمورد دستاوردهای نظام قضاوت کنیم باید شرایط امکانات و موانع رابررسی کنیم ودرایتدای انقلاب هرکدام موانعی وجود داشت که میتوانستندیک انقلاب را نابود کنند.

خطیب نماز جمعه آبدان تصریح کرد:جنگ تحمیلی نیز مانع دیگر بود که بر علیه انقلاب ما وجود داشت، تحریم ها مانع دیگری است که تلاش دشمن برای توقف انقلاب بود اما با این وجود کشور ایران اسلامی با پیشرفت های زیادی روبه رو بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟