جلوی مفاسد اقتصادی و گرانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: باید هرچه زودتر جلوی مفاسد اقتصادی و گرانی‌ها در کشور و استان گرفته شود و در این زمینه متولیان امر و مسئولان اجرایی باید اقدام اساسی انجام دهند.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عده‌ای افراد سودجو اقدام به احتکار مایحتاج ضروری مردم از جمله دارو و شیرخشک و پوشاک می‌کنند که باید برخورد جدی با آنان شود.

موسوی‌اعظم با بیان اینکه مخالفت دشمنان با ملت ایران و همچنین مسلمانان جهان به دلیل باورهای دینی و اعتقادات دین مبین اسلام است، ابراز کرد: روزانه شاهد هستیم که تعداد زیادی از مسلمانان و بویژه شیعیان از سوی دشمنان در نقاط مختلف دنیا با توطئه‌های استکبار جهانی و نظام سلطه به شهادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه این جنایت‌ها بویژه در عراق، سوریه، یمن، میانمار و افغانستان با استفاده از دلارهای نفتی عربستان و آل سعود انجام می‌شود، ادامه داد: به لطف الهی حقانیت و عظمت شیعه روز به روز با جود این همه جنایات دشمنان علیه آنان نمایان می‌شود.

موسوی‌اعظم تصریح کرد: این عظمت مسلمانان و شیعیان به دلیل تاسی از اهل بیت و بویژه امام حسین(ع) و نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به در پیش بودن آئین اربعین حسینی و پیاده روی در این روز افزود: همه ساله میلیون‌ها نفر از مسلمانان در قالب قشرها و گروه‌های مختلف سنی در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند.

امام جمعه موقت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این پیاده روی بیانگر دلدادگی، ارادت و عشق مسلمانان به اهل بیت بویژه امام حسین(ع) است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟