رفع گره های ترافیکی منطقه 19 تهران

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علیرضا مرآتی تصریح کرد: اعتبار لازم برای طرح های ترافیکی پیشنهادی پیش بینی شده است و در صورت تصویب این طرح ها درکمیسیون های معابر و مهندسی و ایمنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ٩٩ اجرا خواهند شد.

به گفته او اتصال بلوار شقایق به خیابان بهمنیار، اصلاح هندسی تقاطع خیابان های مهران و شهید صادقی، ایجاد میدان در تقاطع خیابان های شقایق و سهیل، جابجایی ایستگاه اتوبوس و اصلاح هندسی ابتدای خیابان مهران، اصلاح هندسی تقاطع شکوفه و خیابان بخشنده و طراحی میدان و اصلاح هندسی در ابتدای کوه بریان از شهید کاظمی از جمله طرح های کوچک مقیاس محله ای هستند که براساس نیازسنجی از محلات و بررسی مشکلات ترافیکی طرح ریزی شده اند.

مرآتی در ادامه از اجرای عملیات خط کشی در بزرگراه های مواصلاتی خبر داد و بیان کرد: با توجه به روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، خط کشی محوری کندروهای این بزرگراه به طول ٨ کیلومتر در محدوده منطقه انجام می شود. همچنین عملیات خط کشی بزرگراه تندگویان به طول ٥ کیلومتر به اتمام رسیده است.

این معاون در تشریح سایر فعالیت های مربوط به نگهداشت شهر به رنگ آمیزی وتأمین روشنایی سرپناه های ایستگاه اتوبوس اشاره و اظهار کرد: ١٢٨ سرپناه ایستگاه اتوبوس در این منطقه وجود دارد که هر ماه به طور مستمر نزدیک به ٣٠ سرپناه تعمیر می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟