به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد رازقی" گفت: در ساعت 12:15 روز گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب بعد از پل امام خمینی(ره) یک دستگاه کامیون دچار نقص می شود و به علت غیر قابل حرکت بودن باعث ایجاد ترافیک در این مسیر می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با رصد لحظه به لحظه معابر شهری توسط دوربین های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت این خرابی سریعا به نزدیک ترین تیم گشت راهور منطقه 10 اطلاع داده شد.

وی گفت: پس از وقوع این خرابی بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب در نشانی اعلامی حاضر شدند و با ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند.

این مقام انتظامی افزود: جرثقیل سنگین پلیس راهور نیز به موقع در محل حاضر شد و کامیون را به حاشیه بزرگراه کشیده و تیم راهور اقدام به روان سازی ترافیک کرد.

رازقی از رانندگان خودروها خواست: در صورت بروز حادثه برای خودرو، در فاصله 70متری از محل حادثه حتما مثلث خطر را استقرار دهند تا به دیگر رانندگان هشدار های لازم داده شود و از بروز حوادث بعدی جلوگیری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟