به گزارش رکنا ، سرهنگ "احسان مومنی" در رابطه با تصادف فوتی دیشب چهارم شهریورماه در بزرگراه بابایی، اظهار داشت: شب گذشته حوالی ساعت 22:15 در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، روی پل شهید یاسینی یک دستگاه سواری چری، با عابر پیاده‌ای (مردی حدوداً 55 ساله) که در حال عبور از عرض معبر بود برخورد کرد که بر اثر شدت ضربه عابر پیاده در صحنه فوت کرد.

در همین راستا رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت توصیه کرد: رانندگان توجه داشته باشند همواره در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی و از بین رفتن تمرکزشان می‌گردد پرهیز کنند.

وی همچنین به عابران پیاده تاکید کرد: از تردد در محورهای بزرگراهی به علت سرعت زیاد وسایل نقلیه جدا خودداری کنید و در هنگام عبور از عرض معابر فقط از پل‌های هوایی عابر پیاده، زیرگذرها و محل های خط کشی‌ شده مخصوص عابران پیاده استفاده کنید.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا پوشش عابران پیاده در هنگام عبور از معابر در شب‌هنگام تاثیر زیادی بر دید رانندگان وسایل نقلیه دارد. عابران پیاده در صورتی که پوشش تیره دارند، می‌بایست در تاریکی شب با مراقبت بیشتری در خیابان‌ها تردد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟