به گزارش رکنا ،  سرهنگ "محمد رازقی" در توضیح این خبر بیان داشت: در ساعت 08:30 صبح روز گذشته در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت ورودی به فداییان اسلام ( منطقه 16) رانندگان و خودروهای عبوری شاهد برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه مینی بوس بودند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: پس از برخورد شدید کامیونت با مینی بوس ، مجدد کامیونت با تیر چراغ برق برخورد و باعث افتادن تیر چراغ در وسط بزرگراه و مسدود شدن مسیر می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله تیم کارشناسی و گشتی پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و علت حادثه پرداختند .

وی افزود : تیم های امدادی و اورژانس نیز به موقع در محل حاضر بودند و مصدوم را که راننده مینی بوس بود پس از معاینه و معالجه در محل به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ رازقی در خصوص علت این حادثه گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده کامیونت بوده که در ابتدا با مینی بوس برخورد کرده و سپس باعث افتادن تیر چراغ برق و بروز ترافیک سنگین در این محور شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص کروکی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری شد، اضافه کرد: البته خدا را شاکریم که پس از برخورد کامیونت با تیر چراغ برق این تیر چراغ بر روی فرد و یا افراد و یا خودروی دیگری نیافتاد و شاهد اتفاق ناگوار و بدتری نبودیم .

این مقام انتظامی در انتها از تلاش آتش نشانان و عوامل امدادی برای سرعت عمل در برداشتن تیر چراغ برق از وسط راه و کمک به روان سازی و تسهیل ترافیک تشکر و قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟