جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می شود

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر آمدوشد خودرو‌ها در تمامی جاده‌های استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ۱۲ بهمن ماه از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۲ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را چک کنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 455857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟