ورود انواع کشنده‌های سنگین از ظهر امروز به جاده هراز ممنوع

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و چالوس عادی و روان است، گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده کرج – چالوس محدوده پل زنگوله تا دهانه شمالی بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سطح جاده در این مسیر لغزنده است، افزود: رانندگان توصیه کرد به علت لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن در این مسیر‌ها تردد و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ قدمی گفت: به دلیل افزایش ایمنی آمد وشد خودرو‌ها طبق معمول هر هفته چهارشنبه ها، پلیس راه مازندران ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین را در جاده هراز اعمال می‌کند.

وی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟