تاکید فرماندار بر رفع مشکلات سوخت و توزیع گاز مایع در سراوان

نارویی فرماندار سراوان در این جلسه از جایگاه های توزیع گاز پرسی و نصر با توجه به دریافت سهمیه مناسب اما عدم مدیریت صحیح در توزیع گاز و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان، اظهار گلایه مندی کرد و توصیه نمود هر چه سریعتر مکانیزم توزیع فعلی را که موجبات هرج و مرج، سوءاستفاده و نارضایتی مردم را به همراه داشته است را تغییر داده و مشکلات شهروندان را در امر گازرسانی حل نمایند و در غیر این صورت برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار سراوان در ادامه بیان کرد: تامین رفاه و خدمت به مردم وظیفه ماست بنابراین کمبود گاز و نارضایتی مردم پذیرفته نیست و اگر توزیع کنندگان گاز اقدام جدی در امر توزیع مناسب انجام ندهند، دستگاه‌های نظارتی اقدام به تعریف سازوکار مناسب خواهند کرد .

نارویی در ادامه با بیان آمار بالای خودروهای سنگین در شهرستان و دریافت سوخت، کمبود و گران‌فروشی مصالح ساختمانی و کرایه مازاد را اجحاف در حق شهروندان دانست و از شهرداران خواست به پایش و نظارت جدی بر ماشین های سنگین اقدام کنند تا دستگاه‌های غیرفعال شناسایی و به شرکت نفت معرفی شوند تا از قاچاق Contraband سوخت نیز جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان سراوان با بیان مشکلات سوخت گیری مردم سراوان و عدم کدینگ تا زمان رفع کدینگ، از شرکت نفت خواست تا با تدبیری مناسب و با تفکیک خودروها جهت دریافت سوخت از طریق کارت جایگاه اقدام کند.

وی همچنین بر تامین نفت سفید آموزش و پرورش و دانشگاه ها در اولویت کاری تاکید کرد تا مراکز آموزشی با مشکل نفت مواجه نشوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
 

کدخبر: 431430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟