به گزارش رکنا، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه خدای بزرگ این توفیق را به ما داد که چند سالی است که خادم زوار عتبات عالیات باشیم تاکید کرد: با تلاش همکاران بنده و تمهیدات اندیشیده شده درکشور و استان امنیت کامل در مسیر حرکت زائران اربعین برقرار است.

وی افزود: کمیته های مختلفی در این زمینه شکل گرفته مسئولان همه پای کار هستند و نیروی انتظامی نیز با تمام توان در سطح استان از چند روز گذشته خدمات لازم را از لحاظ مختلف به زائران می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام تاکید کرد : آن چه که برای ما به عنوان مجموعه نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است امنیت زائران است که این بستر را در مسیر استان ایلام یعنی بین استان های کرمانشاه به ایلام تا مرز بین المللی مهران این امنیت را کاملا فراهم کردیم.

یاری ادامه داد : ایستگاه های ثابتی در مسیر اعم از ایستگاه های پلیس Police راه، پلیس اطلاعات، پلیس پیشگیری مستقر شده که هم به عنوان راهنمای جاده هستند و کاملا مسیر رفت و آمد رانندگان را کنترل می کنند که اتفاقی در مسیر ایجاد نشود.

وی اظهار کرد : در شهر مهران نیز شور و شعف خوبی از چند روز گذشته شکل گرفته، مسیر مهران کاملا روان و بسترها فراهم است و موکب ها از پل Bridge زائر تا پایانه مرزی بین المللی مهران به طول ۱۱ کیلومتر راه اندازی شده که به زائران خدمات رسانی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: توصیه دیگر این است که زائران به مسیرهای پر پیچ و خم استان ایلام حتما توجه کنند از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند، در طول مسیر توقف گاه های ایجاد شده چنانچه خسته شدند خودرو خود را در این نقاط پارک کنند استراحتی داشته باشند و به آرامی وارد شهر مهران شوند، در شهر مهران نیز پارکینگ ها فعال است.

وی افزود: بزرگترین پارکینگ مهران پارکینگ اربعین است بالای ۴۰ هزار دستگاه خودرو ظرفیت دارد، همچنین پارکینگ برکت و نیز پارکینگ های مردمی نیز در شهر مهران فعال است که در مجموع ۸۱ پارکینگ آماده خدمات رسانی به رانندگان هستند، خوشبختانه تا به این لحظه مشکل خاصی نداشتیم و توصیه ما این است که زائرین حتما سفر خود را مدیریت کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟