برگشت ۲۰۰ زائر بدون ویزا از مرز مهران

سردار نورعلی یاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت اجتماعی انتظامی استان از ماهها قبل با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات فرهنگی خود را آغاز و برای این ماموریت آماده کرده است.

وی افزود: تهیه ۱۵۰ هزار جلد کتابچه با عنوان بگو مگوهای عربی به فارسی با ضمیمه پیام های آموزشی و هشدارهای پلیسی آماده شده و در بین زائران توزیع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تهیه ۱۰۰ هزار بروشور، تراکت، و ۵ هزار جلد مدارک با نصب پیام ها و هشدارهای پلیسی از دیگر اقدامات این مجموعه فرهنگی در نیروی انتظامی است.

سردار یاری گفت: طراحی و نصب بنر به متراژ ۳هزار متر مربع تهیه و از شهر ایلام تا پایانه مرزی مهران در فاصله های مختلف نصب شده است.

وی تصریح کرد :تعداد ۲۷ بیلبورد نیز در استان تهیه و در مسیر زائران اربعین حسینی نصب شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد :اقدامات فرهنگی و آموزشی پلیس Police به خوبی انجام شده و از زائران عزیز تقاضا داریم توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را مدنظر خود قرار دهند.

وی گفت: توصیه ما به زائران این است که برابر استان هایی که از قبل مشخص شده به مرز مهران مراجعه و حتماً گذرنامه و روادید خود را به همراه داشته باشند.

سردار یاری یادآور شد: متاسفانه با اطلاع رسانی های گسترده‌ رادیو تلویزیونی و تبلیغات میدانی باز شاهد بودیم که در چند روز گذشته بالای ۲۰۰ نفر بدون ویزا به مرز مهران مراجعه که ما آنان را برگشت دادیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: زائران عزیز سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در طول مسیر توجه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟