محور قدیم تهران - قم همچنان مسدود است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، مسئول مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به برودت هوا تا پایان هفته جاری از هموطنان خواست در صورت امکان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. طبق گزارش هواشناسی کشور سردی هوا در پایان هفته جاری تدوام خواهد داشت و رانندگان در سفرهای ضروری خود تجهیزات مورد نیاز زمستانی را به همراه داشته باشند که برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی با بیان این که از محورهای شریانی کشور محور قدیم قم – تهران هم اکنون مسدود است، گفت: محورهای غیرشریانی شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سی سخت- سمیرم، پونل-خلخال، تهم-چورزق-زنجان ،دندی - تخت سلیمان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی همچنان بسته بوده و تردد در آن انجام نمی شود.

خالدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیکی در محورهای مسدود، نیمه سنگین و در حال تخلیه و در آزادراه تهران- قم و بالعکس و آزادراه ساوه - تهران و بالعکس و در آزادراه قزوین- کرج - تهران ترافیک سنگین است.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: هم اکنون در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، کردستان و همدان شاهد بارش برف هستیم.

مسئول مرکز مدیریت راه های کشور تاکید کرد: هموطنان برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت راه های کشور می توانند عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 352513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟