اختصاص 1900 میلیارد تومان اعتبار برای 50 پروژه در سطح استان تهران

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان تهران و بهره برداری از چند طرح عمرانی و تصفیه خانه اظهار کرد:از جمله اقدامات مناسبی که در استان تهران طی سال گذشته و همچنین در سال جاری صورت گرفت، سفر رئیس جمهور کشورمان به شهرستان‌های استان تهران بود که در این راستا حدود یک هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های در سطح استان تهران اختصاص داده شد.

وی افزود: اختصاص 250 میلیارد تومان برای نخستین بار برای اجرای پروژه‌های بخش بهداشت و درمان و ساخت بیمارستان در شهرهای قدس، ملارد، شهریار، اسلامشهر و شهر ری تاکنون مصوب و ابلاغ شده است و در این زمینه حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های مذکور را شاهد بودیم.

ترکی گفت:در سفر استانی رئیس جمهور طرح‌ها و پرو‌ژه‌های متنوعی در حوزه حمل و نقل ریلی، آبرسانی، احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرهای مذکور از جمله اقدامات دیگری بود که صورت گرفت.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اطراف شهر تهران در حال حاضر یا دارای تصفیه‌خانه و یا در حال احداث آن هستند که در این راستا قول افتتاح یک تصفیه‌خانه هر دو ماه یکبار در استان تهران را داده‌ایم.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: با افتتاح تصفیه خانه حدود یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب آب از راه استیصال می‌توانیم به دست بیاوریم که در پایان کار هم تصفیه خانه را داریم و هم آب تصفیه شده که مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟