سرعت عمل عوامل امدادی و انتظامی، موجب کم شدن فاجعه شد

رکنا اجتماعی: سید محمد بطحایی در جلسه کمیته هماهنگی حادثه Incident دانش آموزان هرمزگانی در داراب، ضمن تشکر از همدلی موجود در استان فارس برای رسیدگی به حادثه دیدگان این سانحه گفت: سرعت عمل مناسب عوامل امدادی و انتظامی استان فارس و شهرستان داراب موجب شده تا عمق این فاجعه کم شود.

وی با بیان این که در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گرفت و وی نیز بر لزوم پی گیری دقیق به حادثه دیدگان تاکید داشت، افزود: امیدواریم با اقدامات خوب درمانی که برای این عزیزان انجام می شود، مجروحین حادثه هر چه سریعتر به جمع خانواده خود بپیوندند.

بطحایی گفت: کار زیبایی که آموزش و پرورش انجام داد این است که با حضور مربیان در کنار دانش آموزان، زمینه آرامش مصدومین حادثه را تا رسیدن والدینشان فراهم کرد و این ستودنی است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه با اصلاح در فرایند اردوها امکان کاهش اینگونه حوادث Accidents وجود دارد، افزود: اگر در بروز این حادثه کوتاهی انجام شده باشد، باید حتما با عوامل آن برخورد قانونی شود و بر همین اساس از معاون پرورشی و فرهنگی خود خواسته ام تا با بررسی گزارشات حادثه نسبت به بررسی ابعاد این اتفاق و ارائه آن برای طرح در هیات دولت اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 300860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟