اعلام زمان توزیع کارت آزمون استخدامی

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور، درباره چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 96 صبح و بعداز ظهر روز جمعه،‌ سورم شهریور در 53 شهرستان و 117 حوزه امتحانی برای 402هزار و 430 داوطلب برگزار می‌شود. از این تعداد داوطلب 222هزار و 736 نفر زن و 179هزار و 694 نفر مرد هستند.

وی افزود: این آزمون در دو نوبت 8:30 صبح و 14:30 عصر برگزار می‌شود. در ورودی برای آزمون نوبت صبح 8 و برای نوبت عصر 14 بسته می‌شود. بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن در در حوزه امتحانی حاضر باشند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان باید پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار را همراه داشته باشند. کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان از روز شنبه 31 مرداد برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: همه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید از روز شنبه 31 مرداد تا ساعت 24 روز پنجشنبه دوم شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای، نام و نام‌خانوادگی،‌ کدملی و سال تولد یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری، با مشاهده کارت از آن پرینت تهیه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 294455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟